Oto cala ja... 22. kwietnia 2008 23:46:00

Nigdy nie pisalam bloga nawet nie wiem co napisac poprostu napisze to co czuje mysle i jak wyglada moje zycie ...Moze duzo lepiej mi bedzie jak przeleje to wszystko tutaj bedzie mi latwiej...Wiec mam 26 lat od 7 lat mieszkam w Londynie jestem mezatka od 6 miesiecy i wydawaloby sie ze powinnam byc najszczesliwsza osoba na swiecie ale tak nie jest...A Dlaczego???sama nie potrafie sobie odpowiedziec na to pytanie,najlepiej chcialabym zmienic wszystko w moim zyciu ....Chcialabym wrocic do Polski ale co dalej?chcialabym miec dziecko ale musze zaczekac???A czy dane mi bedzie je miec???jest tyle pytan na ktore nie znam odpowiedzi....
suzana1

Komentarze (1) ||1|| /comments/oto-cala-ja
slowa kluczowe:
kategorie:

Ksiega


Brak linków
Brak kategorii


Made by Palurien
for elf site
Picture by NN


kffiatuszek | psiaczkikarolinki | magda | anusia999 | lukasz-15 | Mailing